Hot Dogi należą do najsmaczniejszych i najchętniej kupowanych przekąsek mobilnych. Co drugi polski konsument zjada minimum jednego hot doga miesięcznie!
Strefa Hot Dog to standard na stacjach paliw. Coraz częściej jednak tego typu stanowiska gastronomiczne pojawiają się również w mniejszych i większych sklepach. Dlaczego? To proste! Za popularnością hot dogów oraz uniwersalnością tej ulubionej mobilnej przekąski Polaków idą… solidne biznesowe zyski!
Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w strefę gastronomiczną z hot dogiem w roli głównej.
Proszę Państwa, oto Hot Dog!
Wysokiej jakości hot dog to sycąca i smaczna przekąska, która wyróżnia się swoją uniwersalnością oraz wygodą konsumpcji. Hot dog z powodzeniem może zastąpić drugie śniadanie, lunch, lekki obiad czy kolację. Polacy najchętniej sięgają po hot dogi w dni robocze – w porze obiadowej i wczesnym popołudniem.
Smaczny i sycący – taki powinien być dobry Hot Dog!
Dlaczego hot dog to dobry pomysł na przekąskę? Jego łączna wartość energetyczna to około 300 kcal w 100 g. Klasyczna przekąska ważąca średnio 150 g dostarcza około 450 kcal. Jeśli dodatkowo wybierzesz hot doga z parówką w jakości premium – Twój organizm otrzyma solidną porcję białka na poziomie kilkunastu gramów na 100 g produktu.
Wygodny i bezpieczny w konsumpcji
Wygoda konsumpcji w kategorii mobilnych przekąsek ma ogromne znaczenie, a hot dog jest zdecydowanie najwygodniejszą z nich. Podłużna, wydrążona bułka z wąskim otworem tylko z jednej strony to gwarancja, że zarówno wybrane sosy, jak i sama parówka pozostają podczas jedzenia pod Twoją pełna kontrolą. No i hot doga możesz zjeść używając jednej ręki – odpisując na maile czy rozmawiając przez telefon.
Jedzenie hot doga jest czyste i bezpieczne. Nawet jeśli konsumujesz go w pośpiechu, w drodze i w białej koszuli czy eleganckiej sukience! Ryzyko wypłynięcia, skapnięcia czy pokruszenia się smakowitej zawartości zostało w tej przekąsce ograniczone niemal do zera. Dodatkowo papierowa torebka na hot doga i pojedyncza serwetka, w którą otulana jest Twoja przekąska całkowicie wystarczają, by Twoje ręce również pozostały czyste.
Hot Dog to numer jeden wśród ciepłych przekąsek!
Nie czujesz się przekonana/y? Daj przekonać się liczbom! Wiesz, że Polacy miesięcznie zjadają średnio 20 milionów hot dogów?! Żadna inna ciepła przekąska mobilna nie może pochwalić się takim wynikiem! Sieć sklepów Żabka, która od kilku lat konsekwentnie rozwija i udoskonala strefy gastronomiczne w swoich punktach, sprzedaje kilkadziesiąt milionów hot dogów rocznie i średnio… dwa hot dogi na sekundę! To naprawdę robi wrażenie!
Czas na strefę Hot Dog! Mamy dla Ciebie trzy solidne argumenty na TAK!
Wiesz już, co stoi za popularnością samego hot doga. Czas by pokazać Ci, dlaczego gotowa do wdrożenia koncepcja strefy z hot dogiem w roli głównej jest biznesowym pewniakiem!
Zaspokojenie potrzeb konsumenta szukającego szybkich przekąsek
Od około dwóch dekad obserwuje się gwałtowne przyspieszenie tempa naszego życia. Jesteśmy coraz bardziej obciążeni różnego rodzaju obowiązkami i coraz intensywniej szukamy… sposobów na wygospodarowanie choć chwili dla siebie. Jedzenie poza domem idealnie wpisuje się w ten konsumencki trend.
Strefa bistro w sklepie to rozwiązanie, dzięki któremu Twoi klienci będą mogli szybko i smacznie zaspokoić głód – w drodze do domu lub pracy, w przerwie na lunch lub po prostu po zrobieniu codziennych zakupów. Możesz się również spodziewać, że strefa gastronomiczna przyciągnie do Ciebie nowych konsumentów, którzy dostrzegą w Twoim sklepie większy (o hot doga!) potencjał w porównaniu do miejsca, w którym do tej pory robili zakupy.
Nie musisz inwestować w reklamę Hot Doga! Przecież wszyscy wiemy… z czym to się je!
Hot dog, jako wygodna i smaczna ciepła przekąska, został wypromowany na przełomie XX i XXI wieku. Dzisiaj nie musisz nikogo edukować, czym jest bułka z parówką ani ponosić żadnych dodatkowych kosztów marketingowych. Wystarczy, by sprzedaż hot dogów w sklepie była oparta na produktach bezkonkurencyjnej jakości, smacznych i podawanych zawsze z zachowaniem najwyższych standardów.
Wzrost obrotów i zysków – bez strat na rzecz innych kategorii produktów
Strefa gastronomiczna w Twoim sklepie jest dodatkowym rozwiązaniem, które zaspokoi nowe potrzeby Twoich klientów. Sprzedaż hot dogów podkręci Twoje obroty i będzie źródłem tak zwanego zysku „on top”, czyli zysku bez kanibalizmu/bez strat na rzecz innych produktów.
Warto również zaznaczyć, że cała gastronomia pracuje na wysokich marżach. Produkty oferowane w ramach stref gastronomicznych w sklepach mają więc możliwość wypracowania dla Ciebie w krótkim czasie pokaźnych zysków – szybciej i efektywniej niż produkty sprzedawane z półek.
Inwestując w strefę bistro z hot dogami w swoim sklepie możesz również liczyć na wzrost sprzedaży produktów powiązanych oraz sprzedaż impulsową. Klient decydujący się na hot doga chętniej kupi również wodę, sok czy choćby gumy do żucia.
Postaw na strefę bistro i podnieś swoją atrakcyjność w oczach klientów!
Czas na podsumowanie! Hot dog to ulubiona ciepła przekąska polskich konsumentów, a dobrej jakości parówka i bułka doskonale wpisują się w potrzebę „zjedzenia czegoś na szybko”. Inwestycja w strefę bistro w Twoim sklepie to rozwiązanie, które podniesie atrakcyjność Twojego punktu sprzedażowego, zyska uznanie stałych klientów i przyciągnie nowych.
Twój biznes będzie postrzegany jako ten, który podąża za potrzebami współczesnego człowieka!